دانستنیهای علمی و فناوری

اعطای نمایندگی تاکسی اینترنتی

اعطای نمایندگی تاکسی اینترنتی

رفت و آمد یکی از مهمترین موضوعاتی است که نقش مهمی در صرفه‌جویی در زمان ما دارد. این روزها برای رفاه حال افراد و اینکه در یک زمان کم به وسایل نقلیه برای رفت و آمد دسترسی داشته باشند، تاکسی اینترنتی بهترین راهکار بوده و علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، امنیت و آرامش مسافرین را نیز تامین می‌کند. به همین خاطر در اکثر شهرهای بزرگ خدمات تاکسی آنلاین ارائه شده که موجب راه اندازی کسب و کار نوظهور و ویژه برای اکثر رانندگان شده است.

یکی از نام‌آشناترین تاکسی اینترنتی‌های حال حاضر در کشور ما، تاکسی آنلاین یوز است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت کرده و خدمات قابل توجهی را به مراجعین خود ارائه می‌دهد. ما در این مقاله قصد داریم در مورد اعطای نمایندگی تاکسی اینترنتی یوز صحبت کنیم و خدمات و شرایط این نمایندگی را به اطلاع شما برسانیم.

D:\Projects\TaxiYooz\02.png

خدمات تاکسی یوز

تاکسی اینترنتی یوز با ارائه خدمات جابه‌جایی مسافر در سفرهای شهری و بین شهری، مشکلاتی را که روش‌های سنتی داشتند و موجب آزار و خسته شدن مسافرین می‌شد مرتفع ساخته و تنها با چند کلیک ساده، مسافرین را در زمان کم و امنیت بالا به مقصد می‌رساند.

این مجموعه برای رفاه حال مسافران خود اپلیکیشن تاکسی یوز را در اختیار آن‌ها قرار داده تا بتوانند به‌سرعت به نزدیکترین راننده دسترسی داشته باشند. از خدمات تاکسی آنلاین یوز می‌توان این موارد را نام برد.

 صرفه‌جویی در وقت و هزینه
 امکان پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین و نقدی
 داشتن شرایط سفر رفت و برگشت و همچنین دو مقصده
 امکان توقف در مسیر به درخواست مسافر

این مجموعه در جهت گسترش زمینه فعالیت خود در سایر استان‌های کشور و کلان‌شهرها، اقدام به اعطای نمایندگی تاکسی آنلاین یوز کرده و از تمام علاقمندان به این حرفه، دعوت به عمل آورده است.

.

اعطای نمایندگی تاکسی اینترنتی یوز

این روزها بحث و گفتگو در مورد اخذ نمایندگی تاکسی اینترنتی یوز توسط خیلی از فعالان این عرصه داغ شده و همه جا در مورد این اعطای نمایندگی صحبت می‌کنند. در نشستی خبری مهندس بیاتی مدیر برون‌سپاری تاکسی یوز، از طرح اعطای نمایندگی غیر انحصاری این مجموعه خبر داد و از تمام علاقه‌مندان به این حوزه فعالیت دعوت به همکاری کرد. در این فراخوان وی اعلام کردند که این اعطای نمایندگی به‌صورت رایگان بوده و با انعقاد قرارداد بلند مدت با فرد مذکور، یک کسب و کار جدید با درآمدی پایدار شکل خواهد گرفت.

C:\Users\Lenovo\Desktop\7O4A1860.jpg

مهندس بیاتی ذکر کردند که که سامانه تاکسی یوز شرایطی را فراهم کرده که در شهرهای زیر 300 هزار نفر نیز افراد بتوانند با کمترین هزینه برای دریافت نمایندگی تاکسی آنلاین اقدام کنند. ولی از امروز در شهرهای بزرگ افراد مستعد و علاقمند می‌توانند به‌صورت رایگان با سامانه هوشمند درخواست خودرو تاکسی یوز همکاری کنند.

پس از دریافت آموزش‌های حرفه‌ای، اعطای نمایندگی به متقاضیان انجام خواهد شد و این افراد از مزایایی نظیر استفاده از اپلیکیشن مسافر و راننده، طرح‌های تبلیغاتی آن، تخفیف کمیسیونی رانندگان، کدمعرفی مسافرین و پشتیبانی تاکسی یوز، برخوردار خواهند شد.

این اطلاعیه و مطالب ذکر شده در نشست خبری، باعث شده اکثر علاقه‌مندان به این حرفه برای راه اندازی کسب و کار پر رونق و مطمئن توسط مسئولین تاکسی یوز اقدام کنند. همانطور که ذکر شد هیچ سابقه‌ای برای اخذ این نمایندگی نیاز نیست و شما می‌توانید هر حرفه و شغل دیگری که دارید، برای اخذ نمایندگی تاکسی آنلاین یوز اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه به سایت تاکسی یوز مراجعه کنید.

4.8/5 - (6 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا